اگر اخیرا هزینه های فیس بوک و گوگل زیاد شده ، در چه کانالهای دیگری می توانیم برند ، خدمات و محصولات را جایگزین کنیم؟ چرا پادکست بهتر است؟. ببینید چرا پادکست یک راه عالی برای تبلیغ خدمات است و راز پادکستی که بهترین و شاخص بوده و توجه شما را به خود جلب می کند چیست.

پادکست به بیان ساده مجموعه ای از پیام های صوتی (یا صوتی و تصویری) است که از طریق اینترنت ، گاهی اوقات از ابزارهای رایج مانند iTunes استفاده می شود. دلیل اینکه پادکست نامیده می شود این است که مردم با استفاده از آی پاد یا سایر دستگاه های پخش MP3 ، تلفن ، رایانه لوحی ، رایانه به آن گوش می دهند. پادکست اولین بار به عنوان یک تعریف، در سال 2006 ظاهر شد.

دلایلی که پادکست ها را به عنوان روشی عالی برای تبلیغ یک محصول یا خدمات معرفی میکنند عبارتند از:

  • آسان بودن: فناوری دشوار نیست و برای بسیاری از مردم راحت تر است که نیم ساعت از وبلاگ صحبت کنند.
  • کم هزینه بودن: اکثر تجهیزات و نرم افزارهای مورد نیاز شما ارزان یا رایگان هستند.
  • روشی مناسب برای برقراری ارتباط: اگر پادکست دارید ، می توانید بدون نگرانی رهبران صنعت خود را دعوت کنید.
  • مناسب برای مخاطبان شما: می توان آن را مشترک کرد و پادکست ها به صورت خودکار در صورت وجود قسمت جدید به روز می شوند.

از طریق پادکست ، می توانید مستقیماً با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید ، حتی زمانی که در حال حاضر درگیر هستند. از آنجا که شنوندگان می توانند پادکست را در ماشین ، سالن بدنسازی ، خواربارفروشی خود بشنوند یا در صف بانک یا فرودگاه منتظر بمانند ، می توانید با شلوغ ترین افراد به گونه ای ارتباط برقرار کنید که بسیار راحت تر از جستجوی جلسه است.

  • پادکست روشی برای رسیدن به حالت “غیرقابل دسترسی”: اکثر کاربران ارزشمندی که عادات رسانه ای خود را به مناطق بدون آگهی مانند Netflix و Amazon Prime Video هدایت کرده اند. هنگام تماشای برنامه ها نه تنها گوش دادن به پادکست ها غیرقابل دسترسی است ، بلکه به احتمال زیاد هنگام آنلاین بودن از مسدود کننده های تبلیغات نیز استفاده می کنند. پادکست ها مکانی هستند که می توان با یک قالب تبلیغاتی که می تواند بسیار مثر باشد به آن دسترسی پیدا کنید.
  • افزایش اعتماد به نفس: همانطور که می دانیم اعتماد با گذشت زمان رشد می کند ، کسی که هفته به هفته به مطالب شما گوش می دهد نسبت به افرادی که به تازگی جزوه ای خوانده یا دعوتنامه ای برای فروش دریافت کرده اند ، ایده بهتری از شرکت ، ایدئولوژی و محصولات شما در ذهن خواهد داشت.
  • فروش مستقیم: می توانید CTA یا تبلیغات را درج کنید ، اما بیشتر پادکست ها از اطلاعات آموزشی مفید و نه از سطح بالای فروش مستقیم تشکیل شده اند.
  • بازگشت سرمایه: نتایج تبلیغات رسانه ها اشاره کردند که شنوندگان پادکست بسیار بیشتر از یک کانال مانند YouTube محتوا مصرف می کنند. بیشتر ترافیک ناشی از پادکست از طریق جستجوی پولی و ارگانیک هدایت می شود ، بنابراین مهم است که بتوانید قبل از افزودن پادکست این کانال را تبدیل کنید. یک استراتژی خوب این است که شامل ترکیبی از کدهای تبلیغاتی منحصر به فرد در کانال ، و همچنین “چگونه در مورد ما آموخته اید” به عنوان بخشی از ثبت نام یا ترک پلت فرم باشید. اگر نظرسنجی ندارید ، به این معنی است که احتمالاً به اندازه کافی پادکست دریافت نمی کنید ، زیرا بسیاری از افراد از کدهای تبلیغاتی استفاده نمی کنند و حتی کمتر از URL های بیهوده استفاده می کنند. داشتن کدها و تحقیقات میدانی باعث می شود تا بتوانید پیشنهادات ، فرکانس ها و نمایش های مختلف را آزمایش کرده و برای بهترین اجراکنندگان بهینه سازی کنید ، درست مانند فیس بوک و گوگل.
  • آموزشی بودن پادکست آموزشی: شما این فرصت را دارید که قبل از خرید محصول خود ، مشتریان خود را از آن مطلع کنید. یک مشتری تحصیل کرده به احتمال زیاد از نتایج خود راضی است زیرا آنها می دانند چگونه از محصول شما به درستی استفاده کنند.
  • گسترده بودن: به راحتی می توانید پادکستی را که به آن گوش کرده اید با ارسال پیوند یا پرونده با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید این کار را به صورت تجاری با ارسال آن به مشتریان انجام دهید.

 

فرمول بک پادکست موفق شامل چه مواردی است؟

به گفته کارشناسان HubSpot ، یک پادکست موفق باید حاوی مفهوم توسعه خود باشد. این یک کانال جداگانه است. افشاگر باید داستان متخصصان واقعی در صنعت شما را بازگو کند. قصه گویی قوی. دانشمندان علوم اعصاب می گویند قصه گویی بهترین راه برای جلب توجه افراد ، ورود به خاطرات آنها و طنین انداز احساسی آنها است. مغز انسان طوری برنامه ریزی شده است که تشنگی کند ، جستجو کند و به روایتی خوش ساخت پاسخ دهد-که هرگز تغییر نخواهد کرد.

صرف نظر از سبک پادکستی که ایجاد می کنید ، همچنین مهم است که قبل از حرکت زیاد ، برنامه توزیع دقیق داشته باشید ، زیرا فضای پادکست می تواند بسیار شلوغ باشد. شنوندگان فعال پادکست به طور متوسط ​​6 ساعت در هفته را در 6 برنامه در رسانه ها می گذرانند ، بنابراین شما باید حرف خود را بردارید و دلیل قانع کننده ای برای افزودن برنامه خود به فعالیت های معمول خود ارائه دهید.

پادکست ها همچنان در حال رشد هستند و فرصت هایی را برای بازاریابان با اهداف مختلف در آینده فراهم می کنند. داده های بیشتر ، تجربیات جدید کاربران و ادغام تنها بخشی از روندهایی است که در پی می آید. اگر می خواهید با آنها پیش بروید ، هیچ زمانی مانند زمان حال برای بررسی نحوه مناسب بودن پادکست ها برای کسب و کار شما وجود ندارد ، و افراد زیادی وجود دارند.

و اگر به دنبال روشی برای قرار دادن برند خود در پادکست ها هستید ، با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد راه حل تبلیغاتی برنامه ای که برای تبلیغ برند با تبلیغات صوتی ، بومی ، تصویری یا نمایشی به شما ارائه می دهیم ، به شما ارائه دهیم.