ارزش عکاسی تبلیغاتی – می خواهید کمپین شما چه واکنش احساسی را برانگیزد؟ همه بازاریابان اهمیت این مفهوم را درک نمی کنند. عکس مناسب می تواند احساسات هیجان ، اعتماد ، عاشقانه ، آزادی یا ترس را در بینندگان ایجاد کند. یک عکاس تبلیغاتی می داند چگونه برای ایجاد احساسات مناسب برای دستیابی به اهداف بازاریابی ، تصاویری را ایجاد کند. آنها به توسعه شهرت برند و ایجاد روابط با مصرف کنندگان کمک می کنند. موارد کمی می توانند این کار را موثرتر از تصویربرداری مناسب انجام دهند.

این که آیا شرکت می خواهد براق و صیقلی ، نزدیک و دوستانه ، یا هیجان انگیز و نوآورانه تلقی شود ، عکاس تبلیغاتی می تواند این تصویر شرکت را با عکس های مناسب ایجاد کند. این مشارکت به عبارت “تصویر همه چیز است” معنای جدیدی می بخشد.

برخی از شرکت ها به عکس های موجود یا عکس های حرفه ای عمومی تکیه می کنند. اینها نمی توانند پیامهای مناسب را به مصرف کنندگان منتقل کنند. بدون کمک عکاس تبلیغاتی ، بازاریابان این فرصت را از دست می دهند که واقعاً برند خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند. جاسازی یک پیام بازاریابی به یاد ماندنی در یک تصویر به سطحی از تخصص نیاز دارد که فقط یک عکاس تجاری می تواند ارائه دهد.

به مثال های زیر که ارزش عکاسی تبلیغاتی را نشان می دهد توجه کنید:

  • عکاسی از محصولات جدید: وقتی شرکتی محصول جدیدی را معرفی می کند ، مهم است که دو مورد را برجسته کنید. یک کمپین بازاریابی ابتدا باید خود محصول را به نمایش بگذارد. تصاویر باید محصول را به وضوح ، جذاب و به جذاب ترین شکل ممکن نشان دهند. ثانیاً ، تلاش های بازاریابی باید نشان دهد که زندگی با این محصول چگونه بهتر است. مشتریانی که تصاویر محصول را مشاهده می کنند باید بتوانند ببینند که چگونه مشکلی را برای آنها حل می کند. عکاسان تبلیغاتی به هر دوی این اهداف می رسند. نتیجه نهایی یک تصویر چشم نواز است که علاقه مصرف کننده را به محصول برانگیخته است.
  • عکاسی از محصولات قدیمی: بازاریابان برای کمپین های موجود با کار مشابهی روبرو هستند. هدف ارتقاء آنچه که شرکت در حال حاضر دارد و افزایش فروش بیشتر است. در این سناریو ، یک عکاس تبلیغاتی مهارت های خود را برای به اشتراک گذاشتن محصول با مردم به روشی جدید و خلاقانه به کار می گیرد. مانند یک محصول جدید ، تصاویر آنها به عموم نشان می دهد که زندگی آنها با محصول بهتر خواهد شد. مصرف کنندگان وقتی جذب عکاس تبلیغاتی می شوند متوجه می شوند که چیزی را از دست داده اند.
  • عکاسی از خدمات: هنگام فروش خدمات ، شرکت ها باید با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند که این خدمات می تواند برای آنها انجام دهد. تصاویر باید نشان دهند که آنها احساس خاص یا بهتری نسبت به سایر افرادی که از خدمات برخوردار نیستند احساس خواهند کرد. عکاسان تبلیغاتی تصاویری تهیه می کنند که این پیام ها را ارسال می کند. نگاهی گذرا به تصویر خوب طراحی شده آنها به مصرف کنندگان می گوید که خدمات به آنها احساس بهتر و مهمتری می دهد.

با استفاده از تخصص یک عکاس تبلیغاتی ، بازاریابان می توانند محصولات و خدمات خود را با موفقیت از سایر محصولات متمایز کنند.

 

هدف یک عکاس مد

برخی از خطوط تولید نیاز به عکاسان تبلیغاتی تخصصی دارند. مد یکی از این عرصه ها است. در دنیای مد ، تخصص مهم است و یک عکاس مد همه تفاوت ها را در این دنیا ایجاد می کند. در محیط سریع باند و عکس های مد ، آنها دانش لازم را در زمینه تصویرسازی برای استفاده بهینه از زمان و سایر منابع به ارمغان می آورند.

مزایای کار با عکاس مد عبارتند از:

  • تأثیر احساسی: انتخاب مد شامل احساسات است. شرکتها به مصرف کنندگان نیاز دارند تا واکنش احساسی مثبتی نسبت به تلاشهای بازاریابی خود داشته باشند. این امر مصرف کنندگان را به سمت برند خود جذب می کند و تأثیر برند را افزایش می دهد. عکاسان لوکس در صنعت مد می توانند این امر را محقق کنند. تصاویر دقیق آنها احساسات را از بینندگان برانگیخته و به موفقیت بازاریابی کمک می کند.
  • نمایش مناسب: خطوط تولید جدید باید با احتیاط معرفی شوند. اگر به درستی نمایش داده نشود ، پیام اشتباه ارسال می کند. اگر شرکتی بخواهد محصولش لوکس تلقی شود ، عکاس مد می تواند از این اتفاق اطمینان حاصل کند. بدون تخصص آنها ، کمپین بازاریابی می تواند بی نتیجه بماند. این محصول به عنوان دستگاه تولید شده در نظر گرفته می شود و مصرف کنندگان تصمیم می گیرند که به آن نیاز ندارند.
  • بیان خلاق: عکاسان مد به لباس هایی که عکاسی می کنند جان می بخشند. در کانون لنز آنها ، محصولات بیشتر از پنبه و ابریشم می شوند ، دارای شخصیت و جذابیت هستند. با استفاده از دانش عمیق در مورد نور ، رنگ و ترکیب ، آنها می توانند خط تولید را به چیزی منحصر به فرد و الهام بخش تبدیل کنند.
  • اخلاق حرفه ای: کار با یک عکاس لوکس ضایعات را کاهش می دهد. آنها می دانند چگونه با مدل ها کار کنند ، روی کار خود بمانند و کارها را در حال حرکت نگه دارند. شوت ها روان تر اجرا می شوند و نتایج از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. وقتی شرکتی به نتایج لوکس نیاز دارد ، یک عکاس مد لوکس تنها گزینه است.

 

عکاسان مشهور داستان شما را بیان می کنند

عکاسان مشهور عموم را با ستاره ها و داستان های آنها مرتبط می کنند. آنها عکاسی و تبلیغاتی انجام می دهند که بهترین تصویر ممکن را برای افراد مشهور ایجاد می کند. عکاس مشهور حرفه ای اعم از اعلام یک نمایش جدید یا روایت داستان زندگی آنها ، مهارت لازم برای به اشتراک گذاشتن پیامی را که ستاره می خواهد ارسال کند ، ارائه می دهد.

یک عکاس مشهور مزایای متعددی را برای شخصیت های معروف و عوامل انتشار آنها ارائه می دهد:

  • تبلیغات و اعلانات: هنگامی که یک نمایش جدید ، فصل جدید یا آهنگ جدید در صحنه است ، یک عکاس مشهور می تواند اطمینان حاصل کند که مردم بهترین تصاویر ممکن را برای ایجاد علاقه و جذابیت دریافت می کنند. با وجود گزینه های زیاد برای سرگرمی ، مصرف کنندگان باید فوراً مورد توجه قرار گیرند. این تنها با تصاویری با کیفیت که توسط یک عکاس مشهور با دقت طراحی شده اند امکان پذیر است.
  • رفتار حرفه ای: عکاسان مشهور به کار با افراد مشهور عادت دارند. آنها می توانند روی کار خود بمانند و بر ایجاد بهترین تصاویر برای نتیجه دلخواه تمرکز کنند. کار آنها از حواس پرتی ستاره ای رنج نمی برد. افراد مشهور به دلیل نگرش حرفه ای از کار با این عکاسان لذت می برند.
  • داستان شخصی: وقتی هدف نشان دادن شخص واقعی پشت قاب است ، یک عکاس مشهور ایده آل است. انتقال پیام های شخصی با تصاویر به مجموعه مهارت خاصی نیاز دارد. عکاسان مشهور این مجموعه را در اختیار دارند. آنها می دانند چه چیزی را نشان دهند و چه چیزی را نشان ندهند تا سلبریتی با مردم ارتباط برقرار کند. تنها با چند تصویر ، آنها می توانند یک داستان بسیار شخصی را بیان کنند که در غیر این صورت برقراری ارتباط می تواند روزها طول بکشد. این قدرت عکاسی از افراد مشهور است.
  • داستان تصویری: آهنگ ها و نمایش ها داستان می گویند. ارتباط دادن این داستان ها از موسیقی و تلویزیون در تصاویر ثابت برای رسانه های چاپی و آنلاین می تواند چالش برانگیز باشد. این جایی است که یک عکاس مشهور استعدادهای خود را برای مقابله با چالش به کار می گیرد. با تصاویر کامل ، آنها داستانی را که یک نمایش یا آهنگ ایجاد کرده است تکرار می کنند و آن را در یک عکس تزریق می کنند. این می تواند در چندین عرصه به اشتراک گذاشته شود تا نوردهی و موفقیت رانندگی افزایش یابد.

از داستانهای ساده گرفته تا گاهشماریهای پیچیده ، عکاسان مشهور داستانهایی را منتظر می مانند تا با عموم مردم به اشتراک گذاشته شوند. بازاریابان می توانند از استعداد عکاسان مشهور برای ارتباط افراد مشهور با مصرف کنندگان به شیوه ای معنادار استفاده کنند: از طریق تصاویر تأثیرگذار.

 

راهنمای موفقیت مدیران عکاسی

ایده های بالقوه عالی بدون دست مناسب برای راهنمایی آنها به زمین می افتد. مدیران عکاسی تخصصی را برای موفقیت پروژه های عکاسی ارائه می دهند. این پروژه چه یک کلیپ کوتاه باشد چه یک ویدیوی پیچیده ، مدیر عکاسی این مهارت را دارد که حرکت و جادوی مورد نیاز برای یک نتیجه بی عیب و نقص را ایجاد کند.

مدیران عکاسی پروژه ها را در زمینه های مختلف بهبود می بخشند:

  • عکاسی متحرک: اگر پروژه ای بیش از عکسهای متحرک نیاز داشته باشد ، یک مدیر عکاسی می تواند از عکاسی حرکتی برای ایجاد تصاویری تکان دهنده که برای بیننده زنده می شود استفاده کند. مدیر عکاسی ، تهیه و تدوین حرفه ای ، عکاسی حرکتی را ارائه می دهد که تأثیر ماندگاری از خود بر جای می گذارد.
  • موزیک ویدئوها: هر نوازنده ای می خواهد شنوندگان بیشتری را جذب کند. یک کارگردان موزیک ویدیو شریک ایده آل برای تحقق این امر است. موزیک ویدئوهای زیبا ساخته شده توجه ها را به خود جلب می کند ، به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته می شود و آثار نوازنده را مانند هیچ چیز دیگری پخش نمی کند. کارگردان موزیک ویدئو اطمینان می دهد که ویدئو بهترین ترکیب تصویر و صدا را برای جذب طرفداران و افزایش مخاطب هنرمند در خود جای داده است.
  • رسانه ها: برخی از وب سایت ها بازدیدکنندگان را جذب کرده و با آنها ارتباط برقرار می کنند. دیگران به سرعت فراموش می شوند زیرا بازدیدکنندگان علاقه خود را از دست می دهند و روی آنها کلیک می کنند. مدیر عکاسی عکاسی حرکتی را ارائه می دهد که به وب سایت جذابیت می بخشد. بازدیدکنندگان به احتمال زیاد با سایت ارتباط برقرار می کنند ، به خاطر می آورند و مجدداً از آن بازدید می کنند. پیام ها نمایشی تر و به یاد ماندنی می شوند. نتیجه کلی تأثیر بازار بیشتر است.

 

عکاسی تبلیغاتی سفارشی

برای دستیابی به نتایج موفق در هر یک از این زمینه های عکاسی تبلیغاتی ، عکاس باید خدمات سفارشی را ارائه دهد که نیازهای منحصر به فرد مشتری را برآورده کند. هیچ دو محصول ، افراد مشهور ، ویدئوها یا کمپین های بازاریابی مشابه نیستند. یک عکاس تبلیغاتی باید بتواند هر تصویر را برای مطابقت با دیدگاه آن پروژه ایجاد کند.

در Mark DeLong Photography ، این همان کاری است که ما انجام می دهیم. ما همه اینها و موارد دیگر را ارائه می دهیم. عکاسان حرفه ای تبلیغاتی ما بر اساس نیازها و دیدگاه های شخصی خود عکاسی سفارشی را برای برند ها ایجاد می کنند. ارائه خدمات به مشتریان از این طریق به ما اجازه می دهد تا تصاویری نمادین ارائه دهیم که جاودانه و قابل تشخیص هستند و در بازار واقعا برجسته هستند.