بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک موفق به طور مداوم به دنبال گسترش مشتریان خود و توسعه مشاغل خود هستند. اگرچه رشد مشاغل می تواند یک فرآیند دشوار و طولانی مدت باشد. یکی از عناصر اساسی رشد یک کسب و کار ، دسترسی به جریان ثابت فروش است. اگر شما شرکتی دارید که به مشاغل دیگر (B2B) می فروشد ، یک شخص یا تجارت است که به محصولات یا خدماتی که می فروشید علاقه مند است. در اینجا نکاتی برای ایجاد سیستمی وجود دارد که به شما در شناسایی جریان های فروش در مشاغل کوچک شما کمک می کند و با تمرکز و تلاش مناسب ، آنها را به مشتری تبدیل می کند.

  1. مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید

اولین قدم برای تولید سرب شناسایی مخاطبان هدف شما است. اگر دقیقاً نمی دانید این شخص کیست ، نمی توانید با موفقیت به مشتری ایده آل خود برسید و به آن بفروشید. بنابراین ، مهم است که در مورد مخاطبان خود تحقیق کنید و تصویری واضح از آنها که هستند ، کجا زندگی می کنند ، دوست دارند چه کاری انجام دهند ، چقدر پول می گیرند ، سبک زندگی و شخصیت آنها چگونه است و غیره ارائه دهید.

اگر قبلاً چنین برنامه ای نداشتید ، باید به عنوان بخشی از این مرحله یک برنامه بازاریابی جامع ایجاد کنید.

  1. روشهای تبلیغاتی خود را عاقلانه انتخاب کنید

به منظور ایجاد سرنخ ، شما نیاز به یک برنامه تبلیغاتی دارید که محصولات و خدمات شما را در برابر اعضای مخاطبان هدف شما قرار دهد. روش های مختلفی وجود دارد که می توانید تجارت خود را ارتقا دهید ، و باز هم ، می خواهید از برنامه بازاریابی خود برای شناسایی موثرترین روش ها برای کسب و کار خود استفاده کنید.

برخی از ایده های بازاریابی شامل یک وب سایت اطلاعاتی ، یک وبلاگ ، رسانه های اجتماعی ، مشارکت در سخنرانی ، رویدادهای صنعت ، مراجعه به مشتریان فعلی ، تبلیغات با پرداخت کلیک (PPC) و تبلیغات سنتی است.

  1. ایجاد کانال فروش

هنگامی که می دانید چه افرادی را هدف قرار می دهید و نحوه دستیابی به آنها را مشخص کرده اید ، باید برنامه ای برای جمع آوری اطلاعات تماس داشته باشید. بخش اول این فرایند شامل انتقال همه مشتریان احتمالی به یک فرم استاندارد یا صفحه فرود است که آنها را تشویق می کند اطلاعات تماس خود را به طور کلی در ازای هدیه رایگان ، کوپن ، نمونه یا برخی انگیزه های ارزش افزوده دیگر به اشتراک بگذارند.

در این مرحله ، داشتن پایگاه داده مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) که به شما کمک می کند مشتریان احتمالی را در طول فرآیند پیگیری کنید ، بسیار حیاتی است.

  1. از یک خبرنامه ایمیلی برای برقراری ارتباط استفاده کنید

اکنون که با مشتریان احتمالی در تماس هستید ، زمان آن رسیده است که این روابط را پرورش دهید تا بتوانید آنها را از طریق فروش (و در نهایت فروش مجدد!) از مرحله اصلی دور کنید. یکی از بهترین راه ها برای ایجاد ارتباط مداوم با مشتریان احتمالی ، از طریق خبرنامه ایمیل است.

در حالی که برنامه بازاریابی ایمیلی خود را برنامه ریزی می کنید ، مطمئن شوید که از مقرراتی که بخشی از قانون CAN-SPAM است آگاه هستید و از آنها پیروی می کنید.

  1. از رسانه های اجتماعی برای اتصال و تعامل استفاده کنید

رسانه های اجتماعی فرصت های متعددی را برای مشاغل کوچک فراهم می کند تا با مشتریان احتمالی مکالمه ایجاد کرده و سرنخ های جدیدی ایجاد کنند. شما می توانید یک صفحه فیس بوک ، نمایه توییتر ، صفحه شرکت LinkedIn ، حساب Pinterest یا یک کانال YouTube برای جذب و جذب مخاطبان خود ایجاد کنید ، سپس آنها را در مسیر خود قیف کنید تا به رهبری برسید.

به علاوه ، هنگامی که سرنخ هایی در سیستم دارید ، می توانید از رسانه های اجتماعی برای صحبت با آنها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نیازها و خواسته های آنها استفاده کنید. هرچه مشتری در طول زمان نقاط مثبت بیشتری با کسب و کار شما داشته باشد ، به احتمال زیاد به برند شما اعتماد کرده و در نهایت از شما خرید خواهد کرد.

تولید سرب را باید یک فرایند طولانی مدت و مستمر دانست. اگر از یک سیستم کارآمد با استفاده از نکات فروش بالا استفاده کنید ، می توانید روند تولید سرب را ساده کرده و فرصت های خود را برای رشد کسب و کار افزایش دهید.