پادکست در تبلیغات به ما کمک می‌کند – اگر از موسسات تخصصی ارائه ی پادکست استفاده نمی کنید ، راه درستی را انتخاب نکرده اید.

صنعت تبلیغات همیشه به دلیل بلاتکلیفی خود در مورد نحوه ایجاد بهترین خدمات ارائه شده در نمایندگی که نیازهای برندها و بازاریابان را برآورده می کند ، شناخته شده است. بین تمایل صنعت برای تثبیت یا تخصص ، تغییرات دائمی و چرخه ای وجود داشته است. آیا شما باید یک سازمان بزرگ با قدرت خرید و مقیاس باشید ، یا یک سازمان کوچک و زیرک با تخصص عمیق؟

در حالی که تنها یقین در این بحث چند دهه ای این است که این بحث همچنان ادامه خواهد داشت ، اما دسته های خاصی از خدمات وجود دارد که از تخصص تخصصی جهت هدایت فرایند و سرمایه گذاری بهره مند می شوند. تبلیغات پادکست در مقیاس قطعاً یکی از آنهاست.

این ممکن است غیرقابل تصور به نظر برسد زیرا پادکست به عنوان دموکراتیزه سازی نهایی ایجاد و توزیع رسانه شناخته می شود ، هر کسی که دارای میکروفون ، لپ تاپ و چیزی برای گفتن است می تواند پادکست ایجاد کند ، درست است؟ ایجاد و توزیع پادکست ها بسیار باز هستند و به همان روشی که وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی در دسترس هستند ، قابل دسترسی هستند. با این حال ، اجازه ندهید سهولت ایجاد پادکست درک شما را از تبلیغات در پادکست ها در مقیاس وسیع تحت تأثیر قرار دهد. اکوسیستم تبلیغاتی پادکست در مراحل اولیه خود است و برخلاف رسانه های اجتماعی بسیار پراکنده و پیمایش آن دشوار است.

پیچیدگی خرید تبلیغات پادکست نتیجه چهار عامل اصلی است:

  1. هر تعداد از افراد می توانند پادکست های خود را ایجاد و توزیع کنند. در حقیقت ، بیش از 2 میلیون پادکست با 48 میلیون قسمت 1 برای انتخاب وجود دارد.
  2. موثرترین خلاقیت تبلیغاتی بسیار سفارشی است و اغلب شامل خواندن زنده ی مطالب یا ادغام برند تجاری است.
  3. بیشتر نوآوری ها در فناوری تبلیغات پادکست برای حل چالش های خاص در یک سیلو طراحی شده است ، نه این که خرید جامع رسانه ها را بیشتر کلید بزند.
  4. روش ها و فناوری های اندازه گیری و انتساب هنوز به اندازه دیجیتال پیشرفت نکرده اند.

 

بازاریابان شروع به درک پتانسیل عظیم تبلیغات پادکست کرده اند و سالانه سرمایه گذاری بیشتری از بودجه رسانه ای خود را ادامه می دهند ، به طوری که انتظار می رود هزینه تبلیغات در سال 2021 به بیش از 1 میلیارد دلار برسد و تا سال 2023 به 2 میلیارد دلار برسد. این رقم از 313 میلیون دلار در 2017.2 بنابراین با همه این هجوم دلارهای تبلیغاتی جدید ، آژانس های تبلیغاتی پادکست به جدیدترین فروشگاه های تخصصی با تقاضای بالا تبدیل شده اند که برند ها به دنبال کمک به حرکت در این فضای پیچیده هستند.

 

واقعیت های تبلیغاتی پادکست

برندها به تخصص تخصصی آژانس های پادکست متکی هستند تا به چهار جنبه اصلی تبلیغات پادکست کمک کنند:

پیدا کردن و بررسی برنامه ها: تعداد زیادی پادکست وجود دارد ، و منظور من پادکست های زیادی است که می توانید انتخاب کنید. هنگامی که یک برند برای یافتن نمایش هایی که با مخاطبان مورد نظر خود مطابقت دارد ، تلاش می کند ، ممکن است امکانات بی پایان به نظر برسد. خرید رسانه های برنامه ای در پادکست در حال افزایش است و اگرچه می تواند به نفع برندهایی باشد که به دنبال دسترسی و فرکانس هستند ، اما واقعیت این است که اکوسیستم پلتفرم هنوز به طور باورنکردنی در بین همه ناشران مختلف تقسیم شده است. علاوه بر این ، تبلیغات از پیش تولید شده که دارای اسکریپت هستند و به صورت پویا در نمایش ها قرار می گیرند ، به خوبی تبلیغات زنده و خوانده شده از سوی میزبان که به صورت ارگانیک در بافت نمایش بافته شده اند ، عمل نمی کنند. این مورد را در حال حاضر با عدم وجود استانداردهای ایمنی برند در سراسر رسانه همراه کنید ، و می توانید ببینید کجا تمایل زیادی برای همکاری با یک آژانس تخصصی وجود دارد تا همه قسمتهای متحرک را به صورت منسجم به هم متصل کنید. همانطور که یافتن شرکای تأثیرگذار کامل در رسانه های اجتماعی به صورت دستی فشرده و طاقت فرسا به نظر می رسد ، تصور کنید این کار را بدون عملکرد سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و مزایای اضافی هشتگ انجام دهید.

هنگامی که لیستی از شرکای تبلیغاتی پادکست احتمالی تهیه می کنید ، باید با بارگیری و گوش دادن به حداقل دو یا سه قسمت آنها ، بررسی آنها را برای مناسب بودن کمپین آغاز کنید. این به شما کمک می کند تا از محتوا و لحن نمایش آنها مطلع شوید و اینکه چه نوع خلاقیت تبلیغاتی ممکن است بیشتر به نظر برسد. این کار بسیار دشوارتر از جستجوی اینستاگرام اینفلوئنسر است تا به تناسب برند و سبک محتوا برسید.

آژانس های تخصصی که ده ها هزار کمپین را با موفقیت اجرا کرده اند ، دارای ابزارهای اختصاصی هستند که به فرایند انتخاب کمک می کنند و همچنین دانش تاریخی و روابط با نمایش های برتر بر اساس ژانر را دارند. به عنوان مثال ، در رسانه های تبلیغاتی نتایج ما از سطح تخصصی خود که طی 20 سال ساخته شده است ، هزاران نقطه تماس ، 10000 پادکست فردی آزمایش شده و داده های عملکرد جمع آوری می کنیم.

خرید رسانه: هنگامی که شرکای پادکست انتخاب و بررسی شدند ، زمان خرید رسانه فرا رسیده است. تعدادی از شبکه ها و بازارها وجود دارند که می توانند این فرآیند را به میزان قابل توجهی ساده کنند ، اما برای برخی از ناسازگاری ها به طور کامل حل نمی شوند. کارت های اندازه گیری و معیارها ممکن است یکنواخت یا حتی IAB نباشند. و به دلیل درجه بالای سفارشی سازی خلاقانه که اغلب برای انجام تبلیغات خوانده شده توسط میزبان یا ادغام برند لازم است ، شما در معرض سوء ارتباطات و انتظارات برآورده نشده قرار می گیرید.

یک آژانس تخصصی دیدی یکنواخت در مورد برنامه ریزی KPI و معیارهای بهینه سازی تبلیغات در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این می تواند از تجربیات و روابط خود برای اطمینان از مکان های مناسب برای اهداف کمپین استفاده کند و به تولید ، بازدید و تأیید همه خلاقیت تبلیغات کمک کند.

تأیید آگهی: از آنجا که هیچ پلت فرم خرید عمومی یا ارائه دهنده استاندارد صنعت شخص برای تأیید صحت شخص ثالث وجود ندارد ، بررسی اینکه تبلیغات شما به درستی اجرا شده است می تواند به عنوان یک کار بسیار دستی و وقت گیر برای برند هایی که به دنبال خود حرکت در فضا هستند ، باشد. برخی از برنامه ها به سادگی پیوندی را به قسمت ارسال می کنند و از شما می خواهند تا به طور کامل آن را بشنوید تا مکان تبلیغات را بررسی کنید. دیگران چک های هوایی واقعی یا قطعاتی از نمایش را برای اهداف تأیید ارائه می دهند. اگر قصد دارید تبلیغات پادکست خود را قرار دهید ، تعدادی فرمت گزارشگری متفاوت با استانداردسازی کمی انتظار داشته باشید.

در Ad Results Media ، ما یک سیستم درجه بندی تبلیغات سفارشی برای رفع این عدم استانداردسازی ایجاد کرده ایم. همه نقاط بر اساس الزامات کمی خاص مورد ارزیابی قرار می گیرند و تأییدیه ها بر اساس تعداد زیادی از اجزاء توسط تیم بزرگی از شنوایی شناسان درجه بندی می شوند. نمونه ها عبارتند از:

  • محل قرارگیری: نقطه در کجا اجرا شد؟ اگر یک نقطه در محتوای نمایش یا در اولین استراحت اجرا شود ، بالاترین نمره را دریافت می کند.
  • مدت زمان: نقطه چقدر بود؟ آیا شرایط زمانی خریداری شده را برآورده می کرد؟
  • کیفیت تأیید: لحن ، انعطاف پذیری ، اشتیاق ارائه دهنده میزبان چگونه بود.

اندازه گیری و انتساب: مانند هر کانال رسانه ای نسبتاً نوپا ، پادکست ها دارای چالش های اندازه گیری و انتساب هستند. این همان تکه تکه شدن است که کل اکوسیستم را پیچیده می کند ، با ملزومات کارکردن در همه انواع مکانها ، از جمله تبلیغات صوتی (قبل از پخش ، میانه رول ، پس از رول) ، خواندن میزبان (از قبل ضبط شده یا زنده) ، تأییدیه ، بخش های سفارشی ، مجموعه های برند دار و ارائه حامیان مالی.

بهترین راه حل های اندازه گیری ، سیگنال های یک یا چند روش اندازه گیری را شامل می شود: پروموکدها ، نشانی های اینترنتی بیهوده ، نظرسنجی های پس از معامله ، پیکسل ها ، مطالعات افزایش برند و تجزیه و تحلیل بازار محلی. یک برنامه اندازه گیری سفارشی برای مدل سازی ROI یک برند کلیدی است. این به ایجاد یک مقایسه سیب به سیب کمک می کند تا از طریق آن بتوان برنامه ریزی های بعدی و تصمیمات خرید را انجام داد.

بافت همبند عمیق در یک فضای نوپا مانند پادکست از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شرکت های بزرگتر و با طیف وسیع تر می توانند سهولت و کارایی خود را در چشم اندازهای رسانه ای بزرگ به ارمغان بیاورند ، اما با بازارهای جدید و نوظهور ، یک برند به شرکتی نیاز دارد که بتواند از مشکلات جلوگیری کند. با بالغ شدن فضای تبلیغات پادکست و استقبال بیشتر تبلیغ کنندگان ، راه حل ها کلیدی تر می شوند. اما تا زمان آن فرا می رسد ، آژانس های تخصصی تخصص ، ابزار و راه حل هایی را برای حرکت موفقیت آمیز در این فضا به ارمغان می آورند.