5 تیر 1401

آموزشگاه فنی و حرفه‌ای پارسی ماد

با توجه به رشد چشمگیر دانش و فن‌آوری و بلوغ علمی در کشور، آموزشگاه پارسی ماد بیش از ۱۵ سال است که با انتخاب بهترین اساتید و مربیان و آماده‌سازی فضایی مناسب با تجهیزات آموزشی حرفه‌ای در تلاش است تا دروسی کاربردی و درآمدزا را به علاقه‌مندان و کارآموزان خود آموزش دهد. دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور است و اساتید مجربی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، امور مالی و بازرگانی، طراحی و گرافیک، سایت و اینترنت، تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و… هم برای خانم‌ها و هم آقایان دارا می‌باشد.

این آموزشگاه با توجه ویژه به کارآموزان مستعد و نخبگان توانسته افرادی حرفه‌ای را با دانش کافی وارد بازار کار کرده و همچنین سهم زیادی در اشتغال زایی برای مردمان شهر قم داشته باشد.

تبلیغات آموزشگاه پارسی ماد

تبلیغات مداوم و بدون وقفه در تمام طول سال باعث شده پارسی ماد در بین مردم شناخته شده باشد. آیونا به مدت دو سال در این مسیر همراه این آموزشگاه بوده و با طراحی و اجرای تبلیغات محیطی، تولید هدایای تبلیغاتی و… به دیده شدن نام پارسی ماد در سطح شهر کمک کرده است. همچنین آیونا با طراحی لوازم اداری و دکورهای مخصوص پارسی ماد ظاهری یکپارچه به محیط آموزشگاه بخشیده است.

جدیدترین پروژه ها