چه در ویترین وبسایت فروشگاه آنلاین شما باشد و چه در فروشگاه واقعی شما ، اگر در 12 ماه گذشته وب سایت خود را مرور نکرده اید ، احتمال خوبی وجود دارد که شاید قدیمی باشد ، برای برآوردن نیازهای تجاری شما بهینه نشده و احتمالاً بیشتر از ضرر شما آسیب می رساند. . اما از کجا شروع می کنید که آن را درست کنید؟ آیا فقط به اصلاحات کوچک ، قابلیت های افزوده یا طراحی مجدد کامل نیاز دارید؟ راهنمای ارزشمند ما را بررسی کنید تا مطمئن شوید سایت شما از نظر هدف مناسب است و حداکثر ROI را ایجاد می کند.

واقعیت این است که همه چیز در دنیای طراحی وب به سرعت پیش می رود ، عملکرد همیشه در حال پیشرفت است و ویژگی ای که ممکن است سال گذشته در دسترس نبوده باشد (یا اجرای آن بسیار دشوار یا پرهزینه است) اکنون ممکن است در حال استفاده گسترده باشد (در رقابت شما اگر واقعاً پشت منحنی هستید) و این قبل از شروع صحبت در مورد ظاهر آن است. وب سایت ها ، مانند هر طرح دیگری ، می توانند به آسانی با سبک ها و حروف تایپی که از مد خارج می شوند سریعتر از آنچه می توانید بگویید “کلیک” تاریخ گذاری کنند. اگر شما یکی از آنها هستید ، اولین تأثیر ممکن را بر روی خود ایجاد نمی کنید.

دلایل بسیار دیگری نیز وجود دارد که چرا ایده خوبی است تا جایی که ممکن است به وب سایت خود نگاهی عینی داشته باشید. یا حتی بهتر ، از شخص دیگری بخواهید این کار را برای شما انجام دهد.

در عین حال ، اگر به هریک از سوالات زیر پاسخ منفی می دهید ، به احتمال زیاد باید یکبار دیگر به وب سایت خود نگاه کنید.

  1. آیا سایت فعلی شما نیازهای تجاری شما را برآورده می کند؟

آیا سایت شما تمام کارهای لازم را انجام می دهد؟ شاید عملکرد یا ویژگی خاصی از دست رفته باشد که فقط مورد استفاده قرار نمی گیرد. در هر صورت ، وقت آن است که یک قدم به عقب بردارید ، تصمیم بگیرید که کسب و کار شما برای انجام چه کاری به وب سایت شما نیاز دارد و با در نظر داشتن این وضوح ، سایت را مرور کنید. ممکن است چند تغییر کوچک همه مواردی باشد که برای ایجاد تغییر بزرگ مورد نیاز است.

  1. آیا سایت شما مدرن ، هوشمند و تازه به نظر می رسد؟

وب سایت ها از روند طراحی مستثنی نیستند. حتی اگر برند و ظاهر خاص خود را دارید ، باید به روز باشید تا به عنوان فعلی شناخته شوید. روندهای در حال تحول با تکنولوژی که بارگیری گرافیک و فیلم های بزرگ را آسان تر و سریعتر می کند و طراحان مشتاق به کارگیری طراحی آنلاین به صورت کامل ، ظاهر و احساس را در هر فرصتی کامل کرده و با هدف دستیابی به حداکثر جلوه می دهند.

  1. آیا سایت شما ریسپانسیو است؟

این مهم است و کاملاً ضروری است تا بررسی کنید که آیا وب سایت شما به مدت طولانی در محل خود بوده است یا خیر. در چند سال گذشته ، به ویژه با افزایش سریع مرور موبایل ، اکثر وب سایت ها به صورت استاندارد پاسخگو هستند. این بدان معناست که سایت شما با هر نوع دستگاهی که در آن مشاهده می شود وفق می یابد. افزایش تجربه کاربر از این طریق ، مزایایی را در جهت بالا بردن رتبه بندی موتورهای جستجو و در نتیجه کسب امتیاز بیشتر ، فروش و مشتریان به دنبال دارد.

  1. آیا محدوده محصول یا خدمات شما هنوز یکسان است؟

اگر کسب و کار خود را توسعه داده اید ، متنوع کرده اید ، توسعه داده یا توسعه داده اید ، وب سایت شما نیز باید تغییر کند. تعداد کمی از مشاغل به ویژه در عصر دیجیتال ثابت می مانند. وب سایت شما باید این را با احساس بزرگتر ، مطمئن تر ، عملکرد بهتر ، لیست محصولات پیشرفته یا محتواهایی که واقعاً نشان دهنده وضعیت کسب و کار شما است نشان دهد.

  1. آیا وب سایت های رقیب شما هنوز یکسان هستند؟

اگر آنها تغییر کرده اند ، به هر دلیلی شما نیز نیاز دارید. اگر به دنبال یکسان یا تاریخ دار هستید ، سایت تازه راه اندازی شده آنها وضعیت را بدتر می کند. آنها ممکن است مشتریان را با چند کلیک کمتر به چک تحویل دهند یا حداقل ، اولین تأثیر بزرگتر و بهتری را ایجاد می کنند. و ، همه ما می دانیم که اینها چقدر حساب می شوند.

  1. آیا سایت شما بر اساس یک استراتژی محتوا ساخته شده است؟

سایت های استاتیک به سرعت قدیمی می شوند. اگر محتوا به روز نشده ، تأثیرگذار و با ارز و مرتبط است ، دلایل کافی برای بازگشت مکرر به افراد نمی دهید. یک استراتژی بازاریابی محتوا خوب می تواند به شما در ایجاد کسب و کار شما به عنوان یک متخصص ، یک رهبر فکری ، قابل اعتماد و معتبر کمک کند.

 

  1. آیا سایت شما با استفاده از آخرین تکنولوژی ساخته شده است؟

باز هم ، اگر چند سالی است که سایت خود را بازسازی نکرده اید ، به احتمال زیاد فناوری که بر اساس آن ساخته شده است ، برای مثال فلش ، برای خواندن موتورهای جستجو و دسترسی کاربران برای آنها دشوار است. به روزرسانی با آخرین فناوری به حل هر گونه مشکل کمک می کند ، سایت شما را کارآمدتر می کند و بهترین تجربه ممکن را برای مشتریان خود ارائه می دهد.

  1. آیا سایت شما با GDPR مطابقت دارد؟

و اگر نمی دانید کجا بودید ؟؟ اگر در حال حاضر مطابق GDPR نیستید ، از مقررات اساسی اتحادیه اروپا پیروی نمی کنید و ممکن است در معرض مشکلات احتمالی قرار بگیرید.

  1. آیا می توانید سایت خود را در مواقع لازم و به روز کنید؟

اگر کنترل چندانی بر مدیریت وب سایت خود ندارید ، توانایی پاسخگویی بیشتر به تغییرات بازار ، استقرار سریعتر استراتژی های بازاریابی و به روزرسانی محتوا را با هزینه کمتری از دست می دهید (با انجام این کار توسط خودتان یا تفویض اختیار به یکی از اعضای تیم شما). شما همچنین می توانید استراتژی های مختلف صفحات فرود را آزمایش کرده و ارزیابی کنید که چه چیزی کار می کند و چه چیزی موثر نیست.

  1. آیا به امنیت سایت خود اعتماد دارید؟

امنیت سایبری همچنان یک موضوع داغ است. هکرها بسیار پیچیده هستند و فقط علاقه ای به دنبال کسب و کارهای بزرگ ندارند و SME ها و کارآفرینان را در هر زمان به همان اندازه مستعد حمله قرار می دهند. اگر اطلاعات شما به خطر بیفتد ، اثرات می تواند فراتر از توانایی عملیاتی شما در انجام تجارت باشد و بر شهرت شما تأثیر بگذارد. این واقعاً منطقه ای است که نمی توانید از آن غافل شوید.

آیا سایت شما امن است؟ از اوایل ژوئیه ، Google Chrome 68 یک هشدار را نمایش می دهد و همه سایت های HTTP را برای بازدیدکنندگان سایت به عنوان “ایمن” علامت گذاری می کند. این امر داشتن گواهینامه SSL را بیش از هر زمان دیگری اهمیت می دهد. اگر مطمئن نیستید از ما بپرسید – خوشحال می شویم که در مورد SSL Query شما کمک کنیم.

بنابراین ، به طور خلاصه ، اگر به یک یا چند مورد از این سوالات نه پاسخ داده اید ، قبلاً یک یا چند دلیل بسیار خوب برای طراحی مجدد وب سایت خود دارید. تنها سوالاتی که باقی می ماند این است که چه زمانی باید این کار انجام شود؟ و می دانید آنها چه می گویند: هیچ وقت مانند زمان حال نیست.